About Us

บริษัท บิซิเนสอัลไลแอนซ์ กรุ๊ป (ประเทศไทย) จำกัด ก่อตั้งขึ้นในปี พ.ศ. 2553 ธุรกิจหลักคือพัฒนาและผลิตสินค้าอุปโภค เช่น ผ้าอ้อมสำเร็จรูปสำหรับผู้ใหญ่ ผ้าอ้อมสำเร็จรูปสำหรับเด็ก ผลิตภัณฑ์ทำความสะอาด ผลิตภัณฑ์เสริมความงาม เป็นต้น ด้วยความเอาใจใส่ต่อคุณภาพสินค้า และความชำนาญในการผลิตและจัดหาสินค้า เราจึงได้รับความไว้วางใจให้พัฒนาและผลิตสินค้าภายใต้แบรนด์ของห้างสรรพสินค้า และซูเปอร์มาเก็ตต่างๆ เช่น โฮมเฟรชมาร์ท ท็อปส์ บิ๊กซี เซเว่นอีเลฟเว่น ฯลฯ

ปัจจุบันเรายังเป็นตัวแทนจำหน่ายผลิตภัณฑ์ยี่ห้อดังจากต่างประเทศ ได้แก่ Daily Defense Kustie และ Titania แต่เพียงผู้เดียวในประเทศไทย

เราให้ความสำคัญกับความต้องการของลูกค้า จึงคัดสรรแต่วัตถุดิบและผลิตภัณฑ์ที่มีคุณภาพจากในและต่างประเทศ รวมทั้งยังมีบริการขนส่งครอบคลุมทุกจังหวัดทั่วประเทศ โดยมุ่งเน้นด้านความรวดเร็ว ตรงต่อเวลาเป็นหลัก

 

Business Alliance Group (Thailand) Co., Ltd (BAGT) was established in 2010. Our main business is to develop and produce House brand (OEM) products for many well-known supermarkets/hypermarkets in Thailand such as Home Fresh Mart, Tops, Big C, 7eleven, . We produce and import many ranges of products such as adult diapers/pants, baby diapers/pants, cleaner, and Health & Beauty products

Moreover, Business Alliance Group (Thailand) is the exclusive Thailand distributor of Daily Defense, Kustie and Titania, popular brands from abroad.

To highly satisfy customer’s need and expectations, we strictly monitor and control our product quality and all supply chain processes from raw material procurement to the delivery of finished goods to clients. We also have a trustworthy transportation service, which punctually delivers products to every place in Thailand.

Vision

เป็นผู้นำในการผลิตและนำเข้าสินค้าอุปโภคบริโภคที่มีคุณภาพในราคาประหยัด

 

To be the leading manufacturer and importer of consumer products of the highest quality at the best price

Mission

นำเสนอผลิตภัณฑ์และบริการที่มีคุณค่าและคุณภาพที่ดีที่สุดแด่ลูกค้า

 

To provide products and services of the best quality and value to our customers

Values
  • ความมุ่งมั่นผลิตสินค้าคุณภาพสูงด้วยต้นทุนที่ถูกที่สุดเพื่อสร้างความ พึงพอใจสูงสุดแก่ลูกค้าและความคาดหวังของผู้จัดจำหน่าย

 

  • Manufacture consistent, high quality products at the lowest possible manufacturing costs that satisfies the needs of the consumers and the expectations of our trade customers

 

  • มุ่งสร้างพันธมิตรในกลุ่มลูกค้าผ่านแนวความคิดในเรื่องความร่วมมือกัน

 

  • Build our customer partnerships through a “collaborative approach”